Четири книги купих тази седмица

Ще започна четенето с „Кофти карма“ на германеца Давид Зафир. Не за друго, но тя ще е следващата книга, която ще разкостим в book клуба, който все още си няма име. Привлече ме въпроса „Как ще се почувствате, ако един ден се събудите и установите, че сте мравка?“ Много ми се иска да разбера, някак си.
Хванато наслуки изречение: „Любовниците ми могат да носят само мен и двете ми охранителки – обясни ми тя, сякаш това беше най-нормалното нещо на света“.

После идва „Елегантността на таралежа“ на Мюриел Барбери, издателство Факел Експрес. Жалко, че не мога да я прочета в оригинал. Хванато наслуки изречение: „Кой вярва, че може да направи мед, без да сподели съдбата на пчелите“.

Следва любимият ми Ник Кейв с втората си книга (между другото първата беше великолепна). И така от „Смъртта на Бъни Мърно“ ще хвана едно изречение и то е: „Просто ми се иска всичко да става по-бавно – промълвява. – Просто всичко да дойде в някакво равновесие. – И веднага се учудва защо говори така.“

Последната я издърпах от рафта заради обещаното просветление на тема „инстинктивната природа на жените“. Много ме вълнува. И това е „Бягащата с вълци“ на Клариса Пинкола Естес. Тя ни казва, че „във всяка жена живее могъща сила, носеща позитивни инстинкти, пламенно творчество и вечно познание“. Тук random изречението е: „Неопитомената жена обикновено се стреми към всичко духовно и често захапва всяка отрова, като вярва, че душата й е гладна за нея“. Това хубаво ли е или не?

Вашият коментар

